No takze zacnem uvodom hry. Tento uvod vas vzdy zoznami s aktualnou situaciou v galaxie. Samozrejme moze byt vymysleny a nemusi sa drzat presneho vyvoju bitiek ako to pozname zo star wars. V uvode bude popisana predbezna sila nepriatela a vlastnych jednotiek. Takisto sa tu dozviete co mozte pytat od vrchneho velitelstva. Vrchne velitelstvo vlastne veli vsetkym hracom, ktory hraju a poskytuje im rozne podpory ako su trebars: orbitalne bombardovanie, posily, informacie, zasoby municie, jedla, paliva, klasicke bombardery, stihaci doprovod, prieskumne lietadla atd. To znamena, ze sa musite vzit do roly velitela na fronte a uz sami tak zistite co mozte pytat za danych moderatora. Vtomto prispevku budeokolnosti a co nie. Samozrejme ak nieco nemozte pytat, tak vas na to upozornim. Okrem tohto bude v uvode napisana aj situacia v galaxii, ktora bude vyrazne ovplyvnovat boj. To znamena, ze ak vasa frakcia za ktoru bojujete je vo svete na kolenach, tak necakajte nejaku extra podporu, ale skor dost huzevnateho nepriatela.
Po tom co podate prihlasku k hre a budu pripraveny aj ostatny hraci (na zaciatok by som bol rad keby boli aspon 3), dam na vyber jednotlive armady, ktore sa budu skladat z roznych jednotiek. Ked budu hraci traja dam na vyber 3 armady, ale hrac si nemoze svoju armadu vytvorit podla seba, ale hrat z timi, ktore su na vyber. Armady budu takehoto typu: 350 klonovanych vojakov, 16 AT-RT, 8 AT-TE, 24 bahennych vznasadiel atd. Potom co si hrac vyberie armadu co sa mu najviac paci si zvoli este svoju oblubeny farbu aku bude pouzivat na oznacenie svojich jednotiek.
Co sa tyka vzdusnej podpory, hrac stihacky a bombardery neovlada, teda az na nejake vynimky, ale moze moze o nich poziadat. Do vzdusnych jednotiek nie su zahrnute vznasadla, ktore dokazu vyletiet takych 100m. Tieto jednotky bude mat hrac pod priamym velenim.
Nezabudnite, ze vase jednotky maju len omezeny pocet municie, vybavy, potravin, paliva atd. hru meni kazdy vas krok, vase rozhodnutie. Ked sa napr. budete slusne spravat k obyvatelstvu, moznoze sa neskor nechaju naverbovat do vasej armady. V opacnom pripade, ked sa k nemu budete chovat bezcitne a zabijat ho, moze nastat partizanska vojna, ktora nie je nic prijemne.
Teraz prejdeme k samotnemu hraniu. Akonahle dostanete armadu a rozkazy z vrchneho velitelstva (nemusite sa bat, rozkazy velitelstvo vas priamo riadit nebudu, len sa povie co mate chranit alebo ci mate dobit planetu, cize mapu), mozete zadat rozkaz vasej armade pomocou prispevku, v ktorom obsiahnete vsetko co ma armada vykonat, kde sa ma rozmiestnit atd. Ale POZOR ak poslete prispevok, ktory bude mat jednu vetu typu: zautocit so vsetkymi jednotkami na tuto poziciu, tak si budte isty, ze to je predznamenie velkeho neuspechu vasej armady. V prispevku, by ste mali obsiahnut veci ako: prieskum, rozdelenie jednotiek na mensie skupiny, taktiku, ako maju jednotky zautocit a co maju robit v pripade, ze sa nieco pokazi, kde sa maju zastavit, kde vybudovat minove pole, postavit obranne vezicky, ako maju postupovat vpred, v akej formacii a postupnosti ako napr. prva pojde lahka pechota, za nou budu nasledovat dve tankove caty, ktore budu kryte z boku prieskumnymi vozidlami a poziadal by som vrchne velitelstvo o podporu stihacov a vysadkovych lodi, ktore urobia vysadok na X mieste.
Do hry som zakomponoval aj hierarchiu, na zaklade ktorej dostane hrac hodnost velitela ostatnych hracov. Moze im povedat, ale len kam maju ist co maju dobit alebo to cele nechat na nich. Tato hodnost sa ziskava nadmernym vykonom velitela. To znamena, ze sa mu v bitke musi darit. To ovplyvni svojimi prispevkami. Prispevok-cize rozkaz, abybol tak na priemernej urovni by mal mat najmenej 3 az 5 riadkov. Samozrejme moze byt aj vacsi ci mensi, ale tim sa bude odvijat aj uspesnost celej akcie. Dalej velitel hracov za svoj vykon dostane aj nejaky ten bonus, ktory mu dam pre jeho dalsie akcie. Ten moze byt: posily, nejake bombardery a stihacky navyse, vacsi pridel municie alebo nieco ine.
Ked kazdy hrac posle svoj prispevok-rozkaz, pocka sa na vyhodnocovaci prispevok od moderatora, v ktorom zhrnie aktualnu situaciu a vyjadri straty nepriatela a hracov. Takisto bude aktualizovana mapa z poziciami hracov a nepriatela pre prehlad situacie. Hrac si moze svoju armadu rozdelit na niekolko skupin, pocet skupin nie jje omezeny, alle v zasade plati cim viac skupin, tym slabsia sila. Dalej by som vam chcel oznamit, ze pred nastupom do hry by bolo vhodne pozriet si clanky o technike, aby ste vedeli co je co. Este pred startom celej hry, uvediemdruhy pechotnych jednotiek a ich vyzbroj, plus kratky clanok o nich, aby ste vedeli co jednotlive typy dokazu. Samozrejme pechotne jednotky budu vymyslene podla mna a budu zahrnat napr. Odstrelovaca, klasickeho vojaka, technika a dalsich. Dufam, ze sa vam bude hra pacit a budete sa pri nej bavit. V pripade akychkolvek nejasnosti sa obratte rovno na mna.